Elite Performance Institute

Jak wprowadzić nową markę na polski rynek? Jak wypromować produkt, którego dotąd nie było?

 

Problem

Elite Performance Institute to irlandzka marka. Harry Slogan miał ją wprowadzić na polski rynek. EPI specjalizuje się w rozwijaniu kompetencji trenerów sportowych w obszarze przygotowania motorycznego. Organizuje jedne z najbardziej prestiżowych szkoleń w tym zakresie. Mimo tego jest w Polsce marką nieznaną, a sama kategoria zjawiskiem dość nowym i dopiero rozwijającym się.

Cel

Harry Slogan postanowił dotrzeć do wąskiej, wyspecjalizowanej grupy docelowej (trenerzy przygotowania motorycznego, trenerzy sportowi, instruktorzy fitness). W tym celu musiał rozpocząć działania od wykreowania wizerunku marki. A następnie zwiększać systematycznie świadomość marki. Równolegle ważna była sprzedaż miejsc na specjalistyczne, cykliczne szkolenia certyfikujące NCSC, odbywające się w największych miastach w Polsce.

Rozwiązanie

Strategia komunikacji, która skutecznie pozycjonowała markę Elite Performance Institute. Wdrożenie wizerunkowego serwisu internetowego oraz dodatkowego landingu sprzedażowego, będącego platformą dedykowaną sprzedaży szkoleń NCSC. Dzięki tym działaniom świadomość marki w środowisku trenerów szybko wzrosła, a miejsca na szkolenia zostały wyprzedane szybciej niż zakładał klient.

W przyszłości branża sportowa będzie się jeszcze bardziej specjalizować, a wsparcie udzielane sportowcom będzie coraz bardziej kompleksowe.

Koncepcja i realizacje

Storytelling:
Elite Performance Institute to coś więcej niż szkolenia dla trenerów sportowych. To nowatorskie podejście do podnoszenia kwalifikacji w obszarze przygotowania motorycznego. To autorskie programy. Gruntowna wiedza oraz praktyczne umiejętności. Gotowe rozwiązania treningowe. Dzięki EPI trenerzy doskonalą swoje umiejętności, stają się lepsi w tym, co robią i – przede wszystkim – skuteczniejsi. Oni odnoszą sukcesy i również ich podopieczni odnoszą sukcesy.

Obietnica marki:
EPI otwiera przed trenerami drzwi do Poziomu Wyżej w sporcie.
Nikt inny nie udostępnia certyfikowanych, autorskich szkoleń z przygotowania motorycznego.

Brand story:
Świat idzie naprzód. Według nas to wspaniale. Rozwój branży sportowej zapiera dech w piersiach. Chcemy być tego częścią. Tak powstało EPI. Dlatego szkolimy, certyfikujemy, dajemy wiedzę i praktyczne umiejętności. Sprawiamy, że trenerzy osiągają sukcesy w swojej pracy. Z nami świat sportu rozwija się jeszcze szybciej. Współtworzymy proces wysokiej specjalizacji i podnoszenia jakości. To nasza i Twoja przyszłość.

Dla marki Elite Performance Institute wykonaliśmy:

  • strategię komunikacji marki
  • koncepcję kreatywną i copywriting
  • wdrożenie stron internetowych
  • dodatkowe funkcjonalności, takie jak interaktywny manager obsługi szkoleń

Harry Slogan to jedna z najbardziej kompetentnych i profesjonalnych firm na rynku z jakimi mieliśmy okazję współpracować. Zaufaliśmy Harry’emu Sloganowi przy wprowadzaniu naszej firmy na polski rynek i nie zawiedliśmy się! Firma spełniła wszystkie nasze oczekiwania w trakcie tworzenia projektu jak i późniejszej opiece nad naszym serwisem. Harry Slogan stworzył dla nas unikatową platformę i serwis, który w znaczącym stopniu poprawia efektywność zapisów na nasze szkolenia jak i komunikację z klientami! Polecam.

Bartosz Bibrowicz, Prezes | Elite Performance Institute