Branding
Marka inna niż wszystkie.
Zwycięska i wspaniała.
Brzmi dobrze? Chcesz taką?
Pozwól to zrobić Harry’emu.
Naming
Twoja marka potrzebuje unikalnej nazwy. Atrakcyjnej dla grupy docelowej. Łatwej do wymówienia. Zapadającej w pamięć. Budzącej pozytywne skojarzenia. Zapytaj Harry’ego, on wie.
Hasło wizerunkowe
Czym różni się claim od selling line? Nie wiesz – nie szkodzi. Od tego jest przecież Harry Slogan. Doradzi i opracuje takie, jakie potrzebujesz.
Logotyp
Zły znak to taki, po którym następuje nieszczęście. Dobry znak to taki, który poprzedza pomyślne zdarzenia. Dobrze wiesz, jakiego znaku potrzebujesz. To nie przypadek, że Harry też wie…
Identyfikacja wizualna
Gdzie użyjesz swojego nowego, błyszczącego logotypu? Wizytówka? Papier firmowy? Stopka maila? Harry podpowie. Harry zrobi. Będzie szał.
Masz już branding? Masz już nawet rebranding?!
To świetnie, ale zawsze możemy umówić się na kawę!
Harry lubi czarną.
A Ty?