Strategie komunikacji
Komunikacja marketingowa ma wpływ na wyniki finansowe.
Jak skutecznie komunikować?
Poradź się Harry’ego.
Wyróżnik marki
Unikalna propozycja sprzedaży (USP) to kluczowa i niepowtarzalna wartość, jaką zyskuje klient dzięki Twojej marce. Nie wiesz, jak opracować USP lub nie jesteś pewien, czy obecne USP jest ok? Zadzwoń do Harry’ego.
Strategia komunikacji marki
Każde zwycięstwo zaczyna się od pierwszego kroku. Czy wiesz, w jakim kierunku masz iść? I dlaczego właśnie tam? Jest ktoś, kto będzie wiedział. Zapytaj Harry’ego.
Brand language
Czy Twoja marka mówi własnym językiem? Lepiej żeby mówiła. A może mówi różnymi językami, w zależności od sytuacji? Harry powiada, że język marki to system identyfikacji werbalnej. Nie mniej ważny niż system identyfikacji wizualnej.
Masz już dobrą strategię? Masz już nawet język marki?!
To wspaniale, ale zawsze możemy umówić się na kawę!
Harry lubi czarną.
A Ty?